02/09/2022 Vertrek Amsterdam en aankomst Ecuador

2 september 2022 - Puembo, Ecuador

Sochtends 5 uur gingen Nora en ik richting Schiphol. Was best een chaos bij vertrek dus snel afzetten en wegwezen.

Na alle horror verhalen van de drukte en het zien van de mensen zakte de moed me al in de schoenen maar lucky me, op dat moment opende net een andere balie.

Voor ik het wist was ik dus eigenlijk zo alle checks door en na even met mijn reismaatje wat te hebben gezeten bij de Mac zaten we voor we het wisten in het vliegtuig.

20220902_092140

Ik trof het, 2 super aardige jongens naast me. 1 uit de UK en de ander uit Duitsland.  Lekker zitten kletsen, filmpjes gekeken en wat geslapen. De bijna 12 uur durende vlucht goed doorgekomen.

20220902_172024

Hier in Ecuador is het 7 uur vroeger.

Aangekomen op Quito Mariscal Sucre Airport ging het helemaal razendsnel. Daar kan Nederland wat van leren. We waren de check door en ik moest rennen om mijn koffer in te halen.

Buiten werden we opgehaald door Nelson Apolo Jaramillo voor aanvang van de birdwatch tour.

Na een rit van ongeveer 20 minuten zijn we aangekomen bij de Zaysant ecolodge. Even acclimatiseren. Wel de eerste hummingbirds op de foto.

20220902_165915

20220902_170702

We hebben ontbijt morgenochtend om 05.00 uur en dan onze eerste birdtour.

1. Silvia van ark:
    Veel plezier.
  2. Rob en Marlies:
    3 september 2022
    Fijne vakantie en lekker genieten
  3. Martine van Ravenzwaaij:
    Geniet er lekker van 😘